понеделник, 22/07/19

Информационен портал за мото туризъм
Приключи „Повече мото км с Meteo-Ride’19“. Топ 5 от пътешествието на Вики и Алекс

Както знаете, приятели, meteo-ride.com подкрепя българските мото пътешественици и втора година поред спонсорира едно мото пътешествие – 800 лв или гориво за 4000 километри.

Тази година се спряхме на кандидатурата на Виктор и Александра, които трябваше да се завърнат в родната Варна от Хелзинки в лудо приключение из скандинавските трасета и водопади. Така 17 дни цялата общност на meteo-ride.com и групата ни Road Conditions and Weather for Bikers станахме свидетели на обиколката им от 9000 км.

Приключенците ни изненадаха с умението си да преследват водопади и пътища и да заснемат интригуващи видеа.

Който е изпуснал, нека гледа, а пък който ги е гледал, нека си ги припомни, защото Вики и Алекс разкриха пред нас толкова много красиви места и ни показаха всичко в едно мото пътешествие. Вижте най-добрите филми от това епично мото пътуване!

5. Магазините не работят, пълно е с туристи, но ние сме железни.

Ден 6: Норвегия

Виктор се изплаши от количеството туристи и коли на паркинга на Тролтунга и решихме, че не е за нас. Уви, когато едно готино място се популяризира съдбата му често е такава. Имаше tourist trap червени флагове навсякъде и затова поехме на юг. За да компенсираме намерихме още водопади и sights to remember. Беше студено, но беше и горещо. Катерихме скали в полунощ, някои хора се топлиха на двигателите, други пък умряха от глад, защото втори ден нито един магазин в Норвегия не работи. Нито един.

Публикувахте от Alexandra Markova в Понеделник, 10 юни 2019 г.

4. „Имаме си дъга“

Ден 2: Швеция – Норвегия

600+км от Dorotea (Sweden) до Kristiansund (Norway).

Ден 2: Швеция – Норвегия600+км от Dorotea (Sweden) до Kristiansund (Norway).Времето беше отлично и Бастардо и Виктор караха по къс ръкав. Видяхме първите 2 водопада още докато бяхме във Швеция и влязохме в Норвегия. Разликата между Финландия, Швеция и Новегия е огромна. Става все по-зелено, все по-планинско и най-вече красиво. Има доста тунели, уникални гледки, мостове, кракти фериботчета по фиордите, а днес предстои да минем през Атлантик Роуд. Прави впечатление, че всичко е много чистичко и пътищата станаха отлични в момента в който влязохме в Норвегия. Имат някаква тол система, предстои да разберем, важи ли за мотоциклети и ако да…как да си платим за да се движим откъдето искаме.Днес времето ще бъде мрачно и може би няма да караме толкова много, но пък ще компенсираме на другия ден.

Публикувахте от Alexandra Markova в Петък, 7 юни 2019 г.

3. Четири сезона

Ден 4: Норвегия

Днес минахме през 4 сезона. Бяхме потни, мокри, замръзнали, одухани…хехе, но беше готино. Минахме през някои емблематични проходи, видяхме водопадчета, уви…умряхме от студ на прекосявайки 1-2 планини с подгизнали дрехи и решихме да отложим прехода до един от планираните водопади. Хубаво е, че тук те са стотици и може просто да преминем към следващия. Утре сме набелязали няколко и целта е да се доближим до Trolltunga за да може да я нападнем на следващия ден.

Публикувахте от Alexandra Markova в Събота, 8 юни 2019 г.

2. „FirstBlood“ – Катастрофата.

Ден 8: Дания

#FirstBlood
#MoreDistanceNextTime

Ден 8: ДанияДнес имаше ситуация, но добре,че сме железни и си пием витамините. Плъзгахме се, търкаляхме се, някой от нас бяха, като борили се с тигър, а другите просто имат драскотини по доспехите, НО поотупахме се, казахме на шофьора да не прави повече така и издрънчахме 160 километра след кратък пит стоп пред мото магазин да си купим мигачи. Някои от нас ще ги болят дупетата, а други колената, но утре нападаме Германия. Дания се оказа малко слаба на интересни места и като че ли всичко се намира в градовете, а ние не обичаме градове. Там има хора, а хората често спират внезапно или в последния момент завиват без да дават мигачи. Направихме си някои изводи и продължаваме напред.#FirstBlood#MoreDistanceNextTime

Публикувахте от Alexandra Markova в Сряда, 12 юни 2019 г.

1. „Rain Forest… Gump“

Ден 5: Норвегия

210 км дъжд. Минахме през Lærdal Tunnel, който беше с 25 километра дължина. Някои от нас се пребориха с клаустрофобията си, защото след това имаше още няколко. Наложи се да спестим някои отбивки понеже бяхме подгизнали. Екипировката на Виктор има водонепромокаемост ниво : 12 секунди. Първите 12 секунди си сух и след това си носиш водичката със себе си, докато не я стоплиш и така до края на деня  Моето яке също по някое време поддаде. Беше готин маршрут, който щеше да е още по-готин със слънце, но хей, дано утре да е по-добре.

Публикувахте от Alexandra Markova в Неделя, 9 юни 2019 г.

Можете да изгледате всички клипчета и #RideReport-и на Алекс и Виктор в нашата група Road Conditions and Weather for Bikers, а скоро ще имаме възможност да вземем интервю от тях, за да разкажат за скритите истории, кадри и пейзажи между снимките.